خواطر ايمان محمد
بيسأ لنى ليه مش بتنام
وتملى كدا سهران
والقلق وخدك حبيبى
أنا مش بنام من فكرى
وان حتى نام رمشى
مينمش حبيبى قلبى
ازاى انام وانت شاغلنى
وحبك الغالى هجرنى
وشوقى لك مسهر نى
مبكى دمعى
تعالى خلى فلبك يلين
ويجيبك الحنين
وسمعنى كلمه تطمنى
تسعدنى وتحيي عمرى
وللفرام رجعنى
أمانه عليك ما تسبنى
للهجر يحرق فؤادى
والبعاد يفتلنى
تعالى ارجع لاحبابك
وحشنى قوى سلامك
مشتاقه لكلامك
وحتى لجرحك ولملامك
اميره العذاب
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق