اعلان

الأحد، 15 مارس 2015

&& الحنية && بقلم / محمود صبري الشريف


ياما شبعت كتير م الدنيا
دمع وحزن وكتر اسية
دايما حاسس غربة ووحدة
رغم وجود الناس حواليا
لما باشوفهم كنت اتبسم
واضحك لجل ما احس وجودهم
ايوا انا باضحك وانا يا تألم
واعمل نفسي سعيد واسعدهم
وابقى لوحدي وينزل دمعي
وابكي محدش حاسس بيا
ياما شبعت كتير م الدنيا
دمع وحزن وكتر اسية
واما انا شوفتك حالى اتغير
شوفت ف عينك أحلى اماني
حاسس اني رجعت صغير
قلب بريء مولود من تاني
عايز احب واحب الدنيا
واعشق فيكي سنيني الجاية
دانتي الحلم اللي اتمنيته
بحر حنين وبحور حنية
https://www.youtube.com/watch?v=ETq-YQbMuRQ

ليست هناك تعليقات: