طمنينى
مش عارف
بعد كلامى اقولك ايه
غير إنى محتاجلك فى حياتى
لكن هتكونى فيها أيه
دا شئ إنتى اللى تحدديه
إحساسى ليكى صعب أوصفه
دا فاق حدود الحب
وبقيتى عندى العالم واللى فيه
وياريتك حاسه إحساسى
وف بعدك أد أيه بقاسى
الدنيا عندى هى إنتى
وكل حبايبى وناسى
إمته تكونى هنا جانبى
ويرحم قلبك القاسى
.بتقولى شعر كتبتلك.
مش قولتلك
إنى بهواكى بمتلك
الكون دا كله
وعليه أنا الملك
ويرضى مين إنى أخسرك
ولمين تكونى ويكسرك
وذنبى أيه فى محبتك
أعيش غريب فى دنيتك
من يوم لقانا أنا بعشقك
من البدايه أنا قولتلك
بتوحشينى أنا وبحنلك
ولسه بردو بتسألى
.كنت فين.
مش عارف بجد.وقولتلك
ولا عارف رايح على فين
توهتينى وتاهت منى حياتى
ولا يرضينى
غير إنك تكونى فى حياتى
ولا هعرف على فين رايح
غير لما أكون معاكى
كفايه كلام وقوليلى
أخبارك أيه
.طمنينى.
بقلم .الدسوقى جابر الدسوقى
لكن هتكونى فيها أيه
دا شئ إنتى اللى تحدديه
إحساسى ليكى صعب أوصفه
دا فاق حدود الحب
وبقيتى عندى العالم واللى فيه
وياريتك حاسه إحساسى
وف بعدك أد أيه بقاسى
الدنيا عندى هى إنتى
وكل حبايبى وناسى
إمته تكونى هنا جانبى
ويرحم قلبك القاسى
.بتقولى شعر كتبتلك.
مش قولتلك
إنى بهواكى بمتلك
الكون دا كله
وعليه أنا الملك
ويرضى مين إنى أخسرك
ولمين تكونى ويكسرك
وذنبى أيه فى محبتك
أعيش غريب فى دنيتك
من يوم لقانا أنا بعشقك
من البدايه أنا قولتلك
بتوحشينى أنا وبحنلك
ولسه بردو بتسألى
.كنت فين.
مش عارف بجد.وقولتلك
ولا عارف رايح على فين
توهتينى وتاهت منى حياتى
ولا يرضينى
غير إنك تكونى فى حياتى
ولا هعرف على فين رايح
غير لما أكون معاكى
كفايه كلام وقوليلى
أخبارك أيه
.طمنينى.
بقلم .الدسوقى جابر الدسوقى

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق