اعلان

الخميس، 26 مارس 2015

اصل الحكايه=كلمات=الشاعره هبه الله هشام

===========
ليه ياحب مش قادرين عنك نتوب=====
مهما تْألم ولا تعذب فى القلوب=======
ولا دا قدر على العاشقين ومكتوب======
هو ليه العذاب نصيب كل حبيب======
كان نفسه يكون من حبيبه بس قريب ======
بس دا قدر ونصيب ==============
نكون حكايه من حكايات العاشقين=========
غنوه فى لحن حزين===============
ولا كلمه شوق وحنين ===============
ولا دمعه فى عيون المجروحين==============
عاشقين كتير زيهم=================
الحب كان ذنبهم===============
هو انت ذنب ولا ايه==============
اللى يقرب منك بيتحاسب عليه=============
ماتقولى ياحب حكايتك ايه ===============
حكياتك غريبه =======================
وقصصك عجيبه==================
ملهش نهايه======================
اللى يقرب منك يعيش فى نار=============
واللى يبعد عنك يكون محتار=============
نفسى افهم اصل الحكايه=============
كلماتى=الشاعره هبه الله هشام [نور الهنا]

ليست هناك تعليقات: