اعلان

الأحد، 15 مارس 2015

أنا والفرحه**** بقلم وائل الشاذلى

أنا والفرحه
لينا مع بعض حكايه حب جميله
عشناها أنا وقلبى بشوق وغرام عشنا أجمل الليالى وأحلى الأيام
كنا بنرسم مع بعضينا فى سمانا الأحلام
كنا بنحضن فى الأشواق
وياما إتقابلت بالأشواق دموعنا مره وخوف كان بيجى دايما يفكرنا بلحظه الفراق
وأنا والفرحه ياما بكينا ياما الأشواق قالت لينا الأشواق إللى فى عنينا أوعك تبعد أبدا عنى
ياما سهرنا وياما حكينا والأشواق ياما غنت لينا وأحنا بنخاف ونقولها تبعد عنا وتسبنا كدا مع بعضينا
أنا والفرحه لينا حكايه قصه حب ومالها نهايه كان ليها أجمل شوق وبدايه علشان كدا سمتها الفرحه والفرحه كانت هى حبيبتى
حبيبتى الفرحه لأ دا الفرحه هى حبيبتى
وائل الشاذلى

ليست هناك تعليقات: