أنا ليه كل حاجه حلوه منى تروح
قلبى خلاص من الدنيا باقيت مجروح
كل ما بشوف نفسي فى المرايا
بقول أنا ماليش نصيب
&&&&&&&&
عايش حزين طول عمري وايه الجديد
نفسى أفرح يا دنيا خليني دايما سعيد
حتى لو لحظه حلوه برده برجع من جديد
وأرجع بقول ماليش نصيب
&&&&&&&&&
ح فضل لحاد امتى كده يا ناس
قربت أموت وأعيش بدون إحساس
عملت حاجات كتير وإيه فايده الكلام ما خلاص
آه آه آه منيك يا دنيا ما خلاص
&&&&&&&&&
عمرى بيجري قدامى وأنا زى ما أنا
واقف مكانى ونفسي اتقدم شويا
حد يقولي أنا ليه كده بجد خلاص
تعبت وتعبي بان عليا تعبت من الإحساس
كل ما بشوف نفسي فى المرايا
بقول أنا ليه كده وحيد
العيب فيكي يا دنيا
ولا العيب في مين
خليكي جدعه معايا شويه وقوليلي ليك نصيب
ماليش نصيب
كلمات
الشاعر الغنائي محمد المغربي
25/3/2015
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق