اعلان

السبت، 18 أبريل 2015

ليــــــه بتســأل عليـــه ــــقلمـــــــ ايمان محمد

ليــــــه بتســأل عليـــه
ــــقلمـــــــ
ايمان محمد

ليه بتسأل عليه
ليه بتبكي ليه
دا انت ياما بكتني سنين
ياما سقتنى معاك الويل
النهارده جى تقولى إنتى فين
النهارده بس خدك الحنين..
جرى فيك إيه يا حبيبي
واشمعنى النهارده بتناديني
ياما سالت منك دموعي
واطفت كل شموعي
النهارده جى تقو لى يالله عودي
والله لو بست الايد ين
وبكيت لى بدمع العين
حاقولك متلزمنيش
حاقولك روح متجيش
دمعك مبيأسرش
كان زمان الوقتى مينفعش
انا بعت دنيتك
ونسيت محبتك
حتى لو كنت فى النار
دىتبقى احسن من جنتك
خليك يالله بعيد
واسرق الحنيه
الكل كمان عرفك
وهايبعد شويه شويه
وانا كمان ندما ن
إنى خدتك حبيب ليه
ليه بتسأل وتبكى ليه
روح بالسلامه متخفش عليه
ما الحياه علمتني
ودرسك كمان علم فيه

اميره الاحزااااااااااااان

ليست هناك تعليقات: