كل يوم احلم بزهرة ورد بلدى...
اهدبها لحبيبى
وانشد موال اغنىه لحبيبى
واسمع قصايد عبد الرحمن
يغنى ع القنال موال
الله يرحمك يا خال
واهو عدى النهار
والمغربيه خيمت ع الدار
وابو زيد من ع الفرس انهار
وبكى الميدان وثار
لما غنى مع الشطار
وعلى ايده كتبت انا اشعار
وعرفنا للكلام انغام
ورفعنا ف كل مكان اعلام
الله يرحمك يا خال
وليدة الان 22/4/2015
الشريف صلاح شعبان
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق