اعلان

الخميس، 23 أبريل 2015

انا والفيلسوووف **** اسامة حامد

انا والفيلسوووف
سألنى فيلسوف عن
رأى فى الدنيا
رديت انا وقلت فيها
الحق ........ وفيها
الباطل
جميله اوى لاكن
جمالها
تحصيل ....... حاصل
حضنها دافى ذى
دمع العين وحنينه
اوى
بس ............لمين
فيها من ..... الياسمين
وفيها شوك ....قاتل
اسامه حامد

ليست هناك تعليقات: