وانا بكلمك
-----------
عايزه النجوم تهجر مسايا
والا تسيب القمر
وتصاحب الشمسايا
وشمسى تعشق السهر
ولا تكونيش معايا وما انتش معايا
--------------------
عايزانى اكون ساحر
مش عاجبك اكون شاعر
انتى مالكيش فى المشاعر
انتى اكبر وهم صدقته
حبك المر اللى شربته
انت حلم لا كابوس وعشته
----------------------
زمن الملوك مضى
وعمرهم راح وانقضا
وانت عايشه فى الفضا
نجمك بان بالبهتان
وطيفك جفف البستان
---------------------
وبدارى اساوتك جوه قلبك
من ورا الفستان
كل ما احاول اقرب تبعدى
تغلطى واسامح تعندى
-------------------
اسيبك واناحزين باكى
ودموعى سالت على مخدتى
وزكرياتك المره بتنغص وحدتى
انا مليتك ومش رايدك فى سكتى
----------------------
ما انا اللى اتنازلت كتير
وجرحتى بايدك قلبلى الكبير
ومع كل ده كنت بصبره
تقدرى تقولى انى بقهره
لكنى صدقينى لو ناويه تفهمى
-------------------
ماعدش قادر اجبره
لانى مش قادر افهمك
وغلبت ياما افهمك
قلبى هقف معاه وانصره
----------------------
بقلمى صلاح الصغير

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق