مستني ......من ديواني الاخير
طول عمري
مستني
الزمن يضحكلي
و
ترضي
الحياه
عني
و
مره واحده
من نفسي
تفرحني
واحس
بطعم الفرحه
ف قلبي
لكني
ما بقولشي
قليل بختي
مع اني
قليل بختي
حتي
ف هوايا
وحبي
و
قصة عشقي
ما بتكملشي
وبقالي كتير
حاسس
اني غريب
وم الايام
واخد علي خاطري
وبدعي
ربي
يصبرني
طول عمري
مستني
الزمن يضحكلي
وصبرت ع
الي انكتبلي
وكتر الصبر تعبني
ع الحال دا
بقالي كتير
في نهاري
الحزن
وف عز الليل
تعذيب
واحتارت
في امري
طول عمري
مستني
الزمن يضحكلي
وكل دا
و
ضحكت
كل الناس
يازمني
مع اني
حزين
والحزن
بيجري
ف دمي
و
من كتر جروحي
ليلاتي
بتبكي
عيوني
ودمعي
يزيد
في
وجعي
والدمعه
في عيني بتبات
يا تقضي
الليل
سهرانه
علي خدي
وزعلي
علي نفسي
بينسيني
ساعات
اسمي
واوقات
بخاف
ابص
في مرايتي
او اشوف
صورتي
وافتكر
عمري
الي ضاع
مني
بعد
اما
فاتوني
حبايبي
لواحدي
مستني
الزمن
يضحكلي
علاء زايد
موثقه
.........من ديواني

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق