ف آخر الليل دموع السهرنين لازم تزيد ع القلب
حزن و ويل
فتبدأ سلسلة أفكار و نتمنى الدموع تنهار
يموت القلب من تعبه .. فننعش فيه و نحقنله
الأمل محاليل
لكن بحر اﻷمل واقف على شطه غراب محتار
شايفنا ع اﻷمل صايمين و نزلين ف الدموع تجليل
و وسط الضلمه نتمنى نلاقى نهار
لكن لسه اﻷلم موجود و بحر الفرح موجه قليل
بنتمنى نلاقي من دموعنا فرار
نعيش ع الدمع و كأنه هيبقى خليل
ف آخر الليل لازم تحتار
و تسأل نفسك إيه لازم عشان يطلع لليلنا نهار

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق