اعلان

الثلاثاء، 14 أبريل 2015

ف آخر الليل *** بقلم / دينا إبراهيم


ف آخر الليل دموع السهرنين لازم تزيد ع القلب 

حزن و ويل

فتبدأ سلسلة أفكار و نتمنى الدموع تنهار

يموت القلب من تعبه .. فننعش فيه و نحقنله 

الأمل محاليل

لكن بحر اﻷمل واقف على شطه غراب محتار

شايفنا ع اﻷمل صايمين و نزلين ف الدموع تجليل

و وسط الضلمه نتمنى نلاقى نهار

لكن لسه اﻷلم موجود و بحر الفرح موجه قليل

بنتمنى نلاقي من دموعنا فرار

نعيش ع الدمع و كأنه هيبقى خليل

ف آخر الليل لازم تحتار

و تسأل نفسك إيه لازم عشان يطلع لليلنا نهار

ليست هناك تعليقات: