وداريت عنك تراتيلى لأحزانى
لحد ماشوفت فتافيتى..
وعين الأه..
وأه يانى.....................
بتتجرح فى شرايينى ..
شرايح وقتى..وسنينى
وتتقطع فى أحشائى ..
شوارع حيرتى..وجبينى
حبيبى ..يااعز خلانى..
وحبيب الروح..
ومين عالم بسر الروح ..إلاه..؟
إله الكون..فسبحانه..وجل علاه..!!
من يوميات عاشق..
عبد العزيز البندارى.
10-6-2015



ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق