اعلان

السبت، 5 سبتمبر 2015

طب ولو وحشتينى اعمل ايه*احـمـد زيـدان




طب ولو وحشتينى اعمل ايه
نسيت الشوق يتقال فيه ايه
يا اجمل نسمه فى قلب النار
يا اجمل يمامه فى قلب الغار
يا دمعه فى عيونى الدبلانين
يا ضحكه صافيه فى قلب الانين
يا احلى حلم غايب من سنين
بحبك

ليست هناك تعليقات: