اعلان

الجمعة، 4 سبتمبر 2015

نفسى ابكى ()() عمرو فرعون

نفسى ابكى بس خايف ابنى يشفنى.....
ويسألنى يابا بتبكى ليه ....
هقوله ايه ....
اصل انت يابنى عايش فى عهد اللى يموت ...
مايسألوش عليه ...
ولا ادارى جوة قلبى وانافق واضحك عليه ...
حد يقولى لما ابكى اقوله ايه ....
اقوله انى جبتك فى زمن يابنى ظالم ....
هيرد الولد ويقولى ....
طب لما ظالم يابا جبتنى ليه ...
طب ساعتها هاقوله ايه ...
حد يقولى هاقوله ايه 

عمرو فرعون

ليست هناك تعليقات: