نفسى ابكى بس خايف ابنى يشفنى.....
ويسألنى يابا بتبكى ليه ....
هقوله ايه ....
اصل انت يابنى عايش فى عهد اللى يموت ...
مايسألوش عليه ...
ولا ادارى جوة قلبى وانافق واضحك عليه ...
حد يقولى لما ابكى اقوله ايه ....
اقوله انى جبتك فى زمن يابنى ظالم ....
هيرد الولد ويقولى ....
طب لما ظالم يابا جبتنى ليه ...
طب ساعتها هاقوله ايه ...
حد يقولى هاقوله ايه

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق