اعلان

الجمعة، 4 سبتمبر 2015

مش لاقي كلام ولا حتى ملام *مودي عبد الرحمن


مش لاقي كلام ---------------------------------------------------------- ولا حتى ملام --------------------------------------------------------- لحلم وأمال ------------------------------------------------------ سهران لياليا ---------'-------------------------------------------- سنين وايام ------------------------------------------------------ طال بيا -------------------------------------------------------- واحساس بامان --------------'-'--------------------------------------- اصحا وانام --------------------------------------------------------- وعد ليا ------------------------------------------------------- وامل وسلام -------------------------------------------------------- منكم هديه ------------------------------------------------------- سكنوا جوايا ----------------------------------------------------------- ف حياتكم معايا --------------------------------------------------------- واتاري النهايه --------------------------------------------------------- مش على هوايا ---------------------------------------------------------- جرح كبير --------------------------------------------------------- واصعب مصير -------------------------------------------------------- بطريق طويل -------------------------------------------------------- بعذاب مرير ---------------------------------------------------------- دمع وويل ------------------------------------------------------- وعقل خلص عليا ---------------------------------------------------------- ويا التفكير ----------------------------------------------------------- وبقيت حيران ---------------------------------------------------------- ليل ويا نهار ----------------------------------------------------------- اعيش حرمان ------------'---------------------------------------------- آه ياز مان ---------------------------------------------------------- ده عطفك عليا --------------------------------------------------------- ملي حواليا ------------------------------------------------------------ اشكي لمين ----------------------------------------------------------- واقول يامين ---------------------------------------------------------- كفايه عذاب ليا ---------'--------------------------------------------------- دا انا قلب كبير ------------------------------------------------------------ ف الحب امير -------------------------------------------------------------- وبحر حنيه ---------------------------------------------------------- ايه الاسباب ---------------------------------------------------------- أعيش مصير ----------------------------------------------------------- كلو أسا وأذيه ----------------------------------------------------------- وسجن كبير ----------------------------------------------------------- انا فيه وحيد ----------------------------------------------------------- ف الدنيا ديا ------------------------------------------------------------ انا أسف بجد انا آسف ---------------------------------------------------------- مقدرتش ابيع اللي خان ----------------------------------------------------------- ده مش طبع فيا -------------------------------------------------------- وباحاول النسيان --------------------------------------------------------- بس آسف كمان ----------------------------------------------------------- لتجريحكم ليا ---------'------------------------------------------------ بكلام سم قاتل -------------------------------------------------------- عمال بيقطع فيا ------------------------------------------------------ آسف انا آسف ---------------------------------------------------------- على عمر ضاع ---------------------------------------------------------- وانا الضحيه ------------------------------------------------------------ لحب راح من قلوب ليا ----------------------------------------------------------- ووفا واخلاص --------------------------------------------------------- ونبض باحساس ------------------------------------------------------------ متقدروش ليا ----------------------------------------------------------- وبتحارب وبتحاسب --------------------------------------------------------- لذنب مش بايديا ---------------------------------------------------------- آسف أنا بجد آسف ---------------------------------------------------------- ولسه مش عارف ---------------------------------------------------------- ليه القلوب بالحقد نابضه ---------------------------------------------------------- والنفوس بالكره شايطه ---------------------------------------------------------- والنفاق ليه سايد ----------------------------------------------------- والحسد كمان زايد ----------------------------------------------------------- دنية غرايب ---------------------------------------------------------- غربه وقرايب ---------------------------------------------------------- تدي حب تجني مصايب ----------------------------------------------------------- انا آسف بجد أنا آسف --------------------------------------------------------- كلمات موووووودي ------------------------------------------------------------ مودي عبد الرحمن

ليست هناك تعليقات: