لحظة عتاب
لو في يوم فكرتي تمشي
وتسبيني أعيش لوحدي
خلي سرك جوا قلبك وبلاش العتاب
ولا عمري فى يوم أخبي
أن حبك جوا قلبي
وتكويني الأهات
كل شمس تطلع فى يومي
أدعي ربي تكون نصيبي
وبنيت أجمل قصوري
وزرعت بذور المحبة
ورويتها بدمع عيني
كنت خايف من الفراق
بس ليه أنتي تمشي ؟
ليه عايزا تقتلي قلبي ؟
والف ليه ولا أقول كمان ؟
لو نسيتي إنك أنتي حب عمري وكل عشقي
يبقا أحلف بربي
الدنيا ملهاش أمان
يا اللي ملكتي روحي
وهانت عليكي جروحي
وتنكرتي لعهدي
والله ونسيتي حبي
مش هقول غير كلمة واحدة
أنتي ساكنه بين ضلوعي
حتي يوم الممات
... " إبن الجبــــــــــــــــــــالي " ...
لو في يوم فكرتي تمشي
وتسبيني أعيش لوحدي
خلي سرك جوا قلبك وبلاش العتاب
ولا عمري فى يوم أخبي
أن حبك جوا قلبي
وتكويني الأهات
كل شمس تطلع فى يومي
أدعي ربي تكون نصيبي
وبنيت أجمل قصوري
وزرعت بذور المحبة
ورويتها بدمع عيني
كنت خايف من الفراق
بس ليه أنتي تمشي ؟
ليه عايزا تقتلي قلبي ؟
والف ليه ولا أقول كمان ؟
لو نسيتي إنك أنتي حب عمري وكل عشقي
يبقا أحلف بربي
الدنيا ملهاش أمان
يا اللي ملكتي روحي
وهانت عليكي جروحي
وتنكرتي لعهدي
والله ونسيتي حبي
مش هقول غير كلمة واحدة
أنتي ساكنه بين ضلوعي
حتي يوم الممات
... " إبن الجبــــــــــــــــــــالي " ...

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق