اعلان

الثلاثاء، 14 أبريل 2015

عشت ايام و ليالى احلم بيك ***** كلمات نبيل زيدان

عشت ايام و ليالى احلم بيك

قلت امتى مع ايامى راح الاقيك

لحدما قابلتك و لقيت قلبى بيناديك

واللى اتمنيته فى حياتى لقيته فيك

اوعدك يا حبيبى.....

انا عمرى كله ليك.....

سكتنا واحده انا و انت حنمشيها مع بعضينا

حناخد من الدنيا ايه اكتر من اللى مكتوب لينا

حنعيشها مع بعض حتى لو يوم قست علينا

ايامنا مع بعضنا 

حنقضيها.......بحلوها.....بمرها.....حنعديها

سكتنا لو تعبتنا بالحب انا وانت حنخطيها


*******

ايامى قبلك عشتها استناك ....

واحلم بيك واتمنى لقاك

ايامى بعدك كلها وياك

يعنى عمرى كله انا عايشه معاك

و العمر بنعيشه كام مره.....

انا حنسى بيك ايامى المره

عشت ايام و ليالى احلم بيك

قلت امتى مع ايامى راح الاقيك

لحدما قابلتك و لقيت قلبى بيناديك

واللى اتمنيته فى حياتى لقيته فيك

اوعدك يا حبيبى.....

انا عمرى كله ليك......


كلمات نبيل زيدان

ليست هناك تعليقات: