اعلان

الأحد، 12 أبريل 2015

يــــــــا بـــــــــوى بقلمـــــــــــــــ نسمـــــــــة ليــــــــل


يــــــــا بـــــــــوى
بقلمـــــــــــــــ
نسمـــــــــة ليــــــــل

ياابوى انا رايح اجابل اللبنتة وعندى ميعاد الساعة ستة

بابوى دول حلوين جوى وبدى اكل منهم حتة

بس ياترى هروح ماشى والاة راكب الكارتة

يابوى على جمالك روحى الله يصلح حالى وحالك

ويجعلك من قسمتى ونصيبى ونبقى عيلة واحدة وابوكى يبقة حبيبى

رحت وجابلتهم يا ابا طلعو ناس زين جوى وغلابة

مدت ايدى امسك ايديها لطعتنى حتة قلم بس تسلم ايديها

وما شاله عليهابنت اصول وانا يابا بيها بقت مشغول

ما تشهل يابا وتيجى معاياعلى طول مش هية دى الاصول

تعالى معايا نخطبهاومن ايد ابوها نطلبهاونكتب الكتاب

ونعلى الجواب ونعيش على طول احباب 

وحالف على كتاب اللة انى عمرى يا بوى ما هضروبها

هصونها وهبقة طول العمر حبيبها

الشاعـــــرة

نسمة ليل

ليست هناك تعليقات: