بعد ماتحجرت كل القلوب
بعد.. ماتحجرت كل القلوب قلت احاول اهرب من المكتوب
لما .اشتدت نار الحروب واتسدت كل سكه و اتبنيت بطوب
لكن مفيش اي سكه للهروب واصبحت علي امري مغلوب
اتحكم عليا ان اموت وشي مقلوب وغابت شمس الغروب
كل ده بسبب شيطان لعوب صنع حرب وفتنه بين الشعوب
ومين.... الضارب والمضروب والكل هناعلي الهروب
مغصوب
حرب اشتدت والكل مسلوب و دنيا غلط وماشيه بالشقلوب
ضاعت ....الانسانيه ورحمة القلوب وكل شئ بقي معطوب
بعد....... ماتحجرت كل القلوب واصبحت علي امري مغلوب

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق