أصعب إحساس
لـ
أميـــــره عيــــد شقيـــــر
أصعب احساس فى الحياه
إنك تعيش المك ووجعك فى الظلام لوحدك
تقفل بابك على نفسك وتبكى
وأول ما تخرج للناس تضحك معاهم عادى
وتفضل شايف سبب وجعك ليل نهار امام عينيك
وتفضل سهران مش عارف ولا قادر تنام
التفكير محيرك وموهوم مش مصدق اللى بيحصلك
شريط ذكرياتك يمر قدام عينيك
والأغلب الأحزان تمر ببطء
وأنت مستسلم للأمر الواقع وبتتقطع من جواك
ولا حد حاسس بيك
تصحى تمسح دموعك
وتخرج للناس تعيش بينهم وراسم الضحكه على وجهك
ويحسدوك عاللى هما شايفينه
وانت دموع قلبك بتنزف .
أميــــره عيـــد شقيـــر

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق